8 Aralık 2009 Salı

Büyümüşte küçülmüş hepsiii....

Bu çocukların hepsi büyümüş de küçülmüş gibi... Geçen gün arabada bir yere gidiyoruz Efdal arkadan "pışt pışt" yapıyor. Açıkçası hiçbirimiz üstümüze alınmadık. 2dk sonra Efdal den gelen ses şöyle "Anneee ben Atham'a bir şey anlatmaya çalışıyoyum ama o anlamaya çalışmıyoy"
Biz Mert'le "hönk nası yanii!!!" olduk. Cümleye bak sen...
Dün akşam da Mert Efdal'i ananesine götürmek için evden çıktı. Biz Ethem'le evdeyiz. Evlerimiz çok yakın olduğu için normalde kısa bir sürede döner geç kalınca ben tabii hemen kurmaya başladım. Acaba yolda bir şey mi oldu? acaba annemlere mi bir şey oldu? yok şu mu bu mu? bazılarını da sesli düşününce ve elime de telefonu alınca bu sefer de Ethemden gelen ses "Annee meyak etme ,aramaya geyek yok, babam ananeye gitti birasdan buyda oluy " Allahım minnacık velet bana hem akıl veriyor hem de beni teselli ediyor.. işte böylee her dk. birşeyler yumurtluyorlar ama aklımda kalmıyor.

2 yorum:

Yasemin dedi ki...

:)))))Daha neler yumurtlayacaklar dur sennnn .Bir süre sonra da senin öğütlediğin ama sonra dışına çıktığın şeyleri görürlerse vay haline dillerinden kurtulamıyorsun al'ı mı beğensem mor'u mu durumu oluyor :))))

babycakes dedi ki...

:))) evt di mi? bir de o var. Resmen hata yapmanı tetikte bekliyorlar gibi:)))