30 Mayıs 2011 Pazartesi

Kafam karışık , içim bulanık...

Kafam karışık , içim bulanık... 
Tüm insanlıktan sıkıldım.

Herkes birbirinden şikayetçi. O bundan bu şundan şu onlardan???
 Peki ben hepinizden şikayetçiyim ona n'diyeceksiniz?

Nasıl bir çözüm üreteceksiniz?
Bıkkınlığımın yılgınlığımın bir çaresi var mı?
Varsa bir ilacı alayım geçsin.

 Şu dünyada herkes işini biliyor kendini seviyor da bir ben mi beni sevmiyorum acaba?
 Benim çektiğim dert değil acım acı değil şikayetlerim dileklerim önemli değil...

Bir ben mi beni yalnız bırakan?

Herkesi ben mi dinlemek zorundayım? her soruna ben mi çare bulmalıyım?

Yok mu beni bir bakışıyla çözecek?
Bir insan bu kadar güçlü olamaz vardır bunun da bir sorunu diyecek?
Sorunumu çözmese bile sorunlarıma sorun eklemeyecek?

Herkesin hayatı çok zor herkesin işi çok güç de bir benim mi hayatım tozpembe??

İnsanlar hep mi görmek istediklerini görürler hiç mi vicdanları sızlamaz?

Hayat bu mudur böyle mi geçecek ve bitecektir?

İşte Kafam karışık , içim bulanık... 

Hiç yorum yok: