3 Kasım 2009 Salı

Şimdi 2 yaş sendromu dedikleri olay bu mu???

Bu aralar Ethem de Efdal de hiç laf dinlemez oldu. Resmen şımarık çocuklar gibi n'desem verecek bir cevapları var. mesela;

" annecim bak onu oraya koyma düşer kırılır"
" kırılmaz"
"!"

"annecim ordan atlamayın bir yeriniz acıyacak"
"acımaz"
"!"

"kızım kardeşinin yapbozunu bozma"
"bozucam"
"!"

"oğlum kardeşini ısırma"
"ısırıcam"
"!"

eskiden yalanda olsa "temam" diyorlardı. Şimdi "temam" da yok direk muhalefet.. Vallahi n'yapıcağımı şaşırdım. Kızsan olmuyor, dövsen olmuyor, görmemezliğe gelsen olmuyor... Konuyu dönüp dolaştırıp ikiz olmalarına bağlamak istemiyorum ama gerçekten de belki tek olsalar offf deyip geçicem ama şimdi birbirlerine karşı da muhalefet yaptıkları için sonuç birinin ısırılması, tartaklanması ile bitiyor. Evde ikinci bir kriz yaşanıyor. Bir de birbirlerine karşı o kadar acımasızlar ki!!! Koparırcasına ısırmalar, saç çekmeler, vurmalar... Sebepse çok net " benim oyuncağımı aldı" ...

Şimdi 2yaş sendromu dedikleri olay bu mu??? Yoksa daha bir de bunun sendrom kısmı mı var???

5 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

offfff daha sendrom sorunlarımız var dimi.
bizimkiler 2 yaş olmadan ısırmalara ve vurmalara başladılar ama henüz az az.umarım daha kötü olmaz.
sen 2 yaş sendromunu düşüneceğine çalışan anne sendromuna yakalnmışsın onu düşün bence.Çalışan her annenin zaman zaman takıntısıdır bu düşünceler.Korkma geçiyor.ama maalesef en ufak bir zayıflıkta yine pörtlüyor.

babycakes dedi ki...

ahh güzelim o az az ısırmalar bir anda "o benim" olayı ile birlikte koparmacasına ısırmalara dönüveriyor aman dikkat et:)) bir de haklısın vallahi çocukları bırak da ben de sendromdan çıkamıyorum çağımızın hastalıkları:))

Yasemin dedi ki...

:)))))))))))Belginciğim yok canım daha bu 2 yaş sendromu değil :(
İçinde bulunduğunuz durum içinse üzgünüm ama ;BİTMİYOR

babycakes dedi ki...

yaaa yasemin felaket tellalı gibi oldun amaaa:)) benim bile sendromum bitmiyor da çocukların ki mi biticek aslına bakarsan:))

Yasemin dedi ki...

Günü kurtarmak adına sana yalanlar söylemem doğru olmaz :)