6 Nisan 2009 Pazartesi

Dışarlardayız...:)

Uzun bir süre blogumu ihmal ettim. Ev taşımaydı işti güçtü derken sanırım günün koşturmasına bu ara kendimi biraz fazla kaptırdım. N'yse efendim gelelim asıl blogun sahibi kızımla oğluma... Bu ara gene her zaman ki gibi çooook tatlılar.. Anannemizle dedemize daha yakın olmak için taşındığımız yeni evimiz Efdal ve Ethem için daha iyi oldu. Çünkü bu evin çevresinde bir sürü park var. Havalar biraz ısındı mı atıyoruz kendimizi dışarlara o park senin bu market benim geziyoruz.
Benim miniklerim biraz fazla idmanlı oldukları için parkta hiç sorun yaşamadan kocaman kaydıraklara kendileri çıkıp Efdal'in deyimiyle "hooppp" kayıyorlar, koşuyorlar, oynuyorlar (tabii biz hep peşlerindeyiz o kısmı söylemeden edemiycem:))) dışarı çıktıkları zaman çok mutlular.. e tabii çocuklar bütün kış evlerde tıkılı kaldılar.. biz de onlar dışarlarda çok mutlular diye bu ara hep dışarda nasıl zaman geçirebiliriz onları planlıyoruz.
Geçtiğimiz c'tesi teyzeleriyle çıktık çarşıya gez Allah gez... Sanırım bu ara yürümekten yorulmuşlar pusette hiçbir şey demeden geziyorlar oysaki bebekken bile oturmamışlardı o güzelim ikizi ayrı , bastonu ayrı caaanım pusetlere... n'yse en azından şimdi işe yarıyorlar.. Yalnızca pusette gezmelerinin tek bir şartı var açık havada olucaklar öyle mağazaymış, marketmiş girdik mi Ethem siren gibi "addaaa addaaa" diye bağırmaya başlıyor:)) biz de bir telaş içinde girdiğimiz mağazadan bizi kovalıyorlarmış gibi geri çıkıyoruz:)) Yani alışverişe çıkmak özellikle Ethem 'le hala mümkün değil ama zıran zıran gezersen hiç sorun yok seninle her yere geliyor:))

Hiç yorum yok: