4 Mart 2011 Cuma

Biraz zaman...!



Gün Sıla dinleme günü... Bilinmez n'dendir cuma günleri Sıla dinleme günüm. Acaba haftanın yorgunluğunu atmak için mi? yoksa huzurlu bir hafta sonu geçirmek için mi?

Gerçi sebebi çok önemli değil sonuç belli Sıla...

Cücüklere gelince; efendim onlar iyi ama biz biraz stresliyiz.
Çok daha önce hayatımızdan çıkarmamız gereken insanlara yavaş yavaş yol vermeye başladık.
Şöyle bir kenara çekildik buyrun alacağınız n'varsa alın gidin dedik.
Onlar da hiç acımadan yağmalama halindeler. N'zaman bitecek diye bekliyorum.

Sabırla bekliyorum demek isterdim ama artık sabrımın kalmadığının da farkındayım.
Sabırla olmasa da bekliyorum. Bakalım yağmalama sonrası n'ler kalacak? Zaman ilerledikçe göreceğiz
Hayr'ını görebilecekler mi?
İnsanları bir bakışta tanımak için daha kaç fırın ekmek yememiz gerekecek acaba? Bilinmez...
İşte bu arada onlar bastıkları yüreğimin üstünden kalkarken ben de bir yandan acı çekiyor bir yandan da rahatlıyorum.

Tamamen gittiklerinde kapıyı sıkıca kilitlemeyi düşünüyorum.
Tüm bu karmaşık duygular içindeyken de stressiz olmak n'mümkün?

Bu ara en çok duyduğum laf biraz zaman!!!

işte ben de o biraz zamanı bekliyorum...

Hiç yorum yok: