2 Mart 2010 Salı

Bursa'nın anaokullarını geziyorum 1.

Bugün çocuklar için ilk anaokulu gezimi yaptım. Eve yakın olsun, işe yakın olsun mantığı ile bir anaokuluna gittim.
Anaokulunun kurucuları bana çok samimi geldi, gayet güzel güven duygusu yarattılar. Okulun bahçesi çok büyük ve kullanışlı ama bina için aynı şeyi söyliyemeyeceğim. Hem sınıfları bana biraz küçük geldi , hem oyun odalarına içim ısınmadı hem de tuvaletleri bana antipatik geldi. Binanın içi bol dik merdivenli bu da bir eksi benim için ve sanki üst katlara çıkıldıkça hava soğumaya başladı. Yemekleri anladığım kadarıyla mümkün olduğunca doğal sebzelerden yapmaya çalışıyorlar, hatta salçalarını, reçellerini yazdan hep beraber oturup yapıyorlarmış ; yemekhane bölümleri hoşuma gitti. Uyku odaları da geniş ve ferah..Tam çocukların uyku saatlerinde gittiğimiz için eğer gönderirsek olucak sınıflarını görme imkanı da buldum. Bana biraz küçük ve boş geldi. Bir an benim çocuklarım bütün gün burada mı zaman geçirecekler diye düşündüm? ve bu düşünceden hoşlanmadım. Millete çocuğunu bırakıp da okula gönderemiyor diye kızarken benim için de durum farksızlaşmaya mı başladı n'??? Gerçi benim tercih şansım yok. En iyi okulu onlara bulmaktan başka yapacak birşeyim de yok...
Şimdi sıra aklımdaki diğer okulları gezmeye geldi. Bir an için korkmaya başladım ya ben istediğim gibi bir okul bulamazsam!!! bulmalıyım....

4 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Belgin'cim bizimkilerin okuluna da bir bak istersen.Biz çok memnunuz,
belki aklınıza yatar sizin de...
http://www.bilisanaokulu.com/
Zor bir süreçtesiniz,kolay gelsin canım,umarım gönlünüze göre olur her şey...

babycakes dedi ki...

banucum çok sağol canım... vallahi dokunsan ağlıyacağım. biliş listemde var canım daha gezmedim ama sadece biraz uzak mı acaba diye tedirgin oldum. senin öerin çok öenmliydi benim için tekrar sağol canım:))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Vayyyy anaokuluna mı başlıcaksınız.Hayırlı olsun bakalım.

babycakes dedi ki...

sağol dilekçim başlıyacağız inşallah tabii ben bir yere karar verebilirsem:))