2 Temmuz 2009 Perşembe

ama bugün benim de doğumgünüm:)))


İnanasım gelmese de 20'li yaşlar bitti gitti işte... Ama kararlıyım 2010 yılına girene kadar ben hala 29 diyeceğim...:))) Böyle yazıyorum ama yıllardır 30 yaşımı bekliyorum. İnsanlar küçükken 18 yaşlarını bekler dururlardı; bu bana çok saçma gelirdi sanırım benim de 30 yaşımı beklemem onlara saçma geliyordu.

30 yaşımı bekliyordum çünkü inanıyorum ki 30 yaşındaki bir insanın hayatında geleceğe dair bir çok havada uçuşan şey netlik kazanmış olacaktır. Mesela en önemlisi hayatını kiminle paylaşacağın sonra n'rde yaşayacağın, çocukların , işin vs...

Ben gerçekten de 30 yaşıma geldiğimde bunları netleştirmiş durumdayım. Çok sevdiğim canım kocam Mert'im var, şu an için ikametimizi değiştirmeyi düşünmediğimiz Bursada yaşıyoruz, iki tane dünya tatlısı meleğim var, işim belli ohhhh daha n'olsun:)))

Bir de şunu söylemeden geçemiyeceğim anne olduktan sonra aslında yaşgünlerinde annelerin kutlanması gerektiğine karar verdim. Tüm zorlukları yaşıyan anne, bize ise dünyaya merhaba demek kalmış:)) Burdan canım annemi de kutluyorum iyi ki benim annemsin iyi ki varsın seni çok ama çok seviyorum...

Hiç yorum yok: