8 Mayıs 2009 Cuma

Ethem & Efdal 2 yaşlarını bitirdiler:)))

15 nisan 2009 'da minik meleklerimin 2. yaşgünlerini kutladık. Peki ben n'den bu kadar geç yazıyorum belki aklımda o günü daha uzun süre yaşıyabilmek için.
Ethem ve Efdal hayatımıza girdiğinden beri dünya benim için çok farklı; sevgi farklı, üzüntüler farklı, yorgunluklar farklı, mutluluklar farklı, hayat farklı , bu hayatı yaşamak farklı.....
Ethem ve Efdal 'den sonra bir insanın gönlünün n'kadar geniş olduğunu , isteyince sevgiye n'kadar büyük bir yer açabildiğini daha iyi anlamış oldum.
Ethem ve Efdal 'den sonra ailenin n'kadar önemli olduğunu da tekrar hatırlamış oldum. Tüm ailemizin mutluluğunun nasıl birbirine bağlı olduğunu, sevinçler kadar üzüntülerin de aile içerisinde kalben nasıl paylaşılabildiğini daha iyi anlamış oldum..
Ethem ve Efdal 'den sonra ben beni daha iyi anlar oldum...
İyi ki doğurmuşum minik meleklerimi...


Kutlamamıza gelince;
Doğumgünü kutlamamızı nasıl yapsam nasıl yapsam diye çok düşündüm ve hala tatlılarımın evde aileleriyle daha rahat olucaklarına karar vermemden dolayı , aile arası sevdiklerimizle evde küçük bir kutlamayla ikinci yaşgünümüzü geçirdik.
Herşey çok güzeldi. Bu sene ki yaşgünümüzde anladım ki geçen sene evde bile kutlamış olsak bu seneki rahatlığımız olmamıştı. Her zaman gördükleri insanlar yanımızda olunca Ethem ile Efdal de çok iyilerdi ve hiç huysuzluk yapmadılar. Pastalarını üflediler :) hediyelerinden mutlu oldular, Ece ablalarıyla koşturdular .... Zaten n'rdeyse 1 hafta yaşgünlerinin gelmesini beklediler. Son gün evimizi süsledik, cicilerimizi giydik güldük oynadık:))
Ananemiz,dedemiz,babaannemiz,teyzemiz,amcamız,ecemiz, neslihan ablamız bizi yalnız bırakmadılar ve güzel bir kutlama yapmamızı sağladılar...

Minik papatyam, küçük aşkım iyi ki varsınız sizinle hayat daha güzel, sizinle sevmek & sevilmek daha güzel, sizinle herşey daha çok, daha dolu, çok daha güzel... Allah'ıma binlerce kere şükür ki sizi bana hediye etti....

2 yorum:

Yasemin dedi ki...

Aile arasında kutlamanız güzel olmuş.Belli bir yaşa kadar bence doğumgünü organizasyonlarından çocuklar sıkılıyorlar uzunca süren kutlamalar,fazla insan eğer ev ortamındaysa koşuşturan ve doğumgünününden hiçbirşeycik anlamayan bir anne ve huzursuzlanmış çocuklar.Böylesi daha samimi ve daha rahat olmuş gibi .Gecikmelide olsa doğumgünlerini kızlarla bizde kutluyoruz.

babycakes dedi ki...

teşekkür ederiz:))) miniklerimize nice yaşlar olsun inşallah:)))
gerçekten de çok rahat ettim ve yaşgününden birşey anladım. Geçen sene doğumgünü şarkısını bile söylemeyi unutmuştuk :))