16 Aralık 2008 Salı

Kurban Bayramı Kaçamağımız

Evet gene yaptık yapıcağımızı ve bayramda yollara düştük. Kısa mesafeler bizi kesmediği için Alanya' ya gittik. Canım teyzem ve eniştem bizi çok güzel ağırladılar. Üstelik dayımlar da ordaydı ve annem,babam ve ablam da. Alanya son gördüğümden bu yana çok büyümüş. Hava harikaydı.Seyir Tepesine çıktık,Alanya Kalesini gezdik, sahilde yürüdük manzara muhteşemdi. (İnsan oraları görünce bizim burda n'işimiz var diyor. Zaten bu düşünceyle ufak çaplı Alanya'da bize uygun iş var mı diye araştırdım ama bir otomotivci olarak malesef yok. İnsanın kendi işi olmasının en zor yanlarından biri de seni o şehre bağlıyor olması bence neyse belki de sadece gezmek için oralara gitmek daha iyidir. Sonuçta bunun kışı kadar yazı da var ve yazları Alanya çok sıcak ve nemli oluyor.) Herşey çok güzeldi çocuklar her uyuduğunda Mert'le gezmeye çıktık hatta belki Bursa'da gitmeye fırsat bulamayız diye sinemaya gidip AROG'u bile izledik.

Efdal ile Ethem Alanya'da atta delisi oldular. Ev kalabalık olunca kapan çocukları dışarı kaçırdı. Bütün gün dışarlarda temiz havada gezince (e tabii bir de deniz havası) bizimkiler öğle uyku saatleri gelince başlarını koyacak yer arar oldular. Bugünleri de gördüm ya:)))


Ama n'rdeyse her özel günde olduğu gibi yine çocukları hasta ettik. Aslında onları hastalandıran biz değiliz ama oluyorlar işte bilemiyorum. (bilemiyorum tabii çocukları zıran zıran gezdiren dedemdi:)))


Bursa'da doktorumuz Cengiz Bey'e gittik. Aylardır Ethem'le Efdal'in kilolarını ve boylarını bilmiyordum çünkü her doktor muayenemizde çığlık çığlığa muayene oluyoruz. Bu sefer yırtınsalar da tarttırdım. Bugün minik meleklerim 20 ay 1 günlükler ve Ethem 11,90gr 84cm, Efdal de 11,60gr 83cm. Bakalım Cengiz beyle karar verdik. 2 yaşlarına kadar bir daha tartıp, ölçmiycez. Vallahi hepimize eziyet oluyor...

Hiç yorum yok: